چگونه از نرم افزار املاک اندروید استفاده کنیم؟

املاک هیرا 1403/02/23 265

برای یافتن خانه مورد نظر خود از نرم افزار املاک اندروید هیرا استفاده کنید.

 

 

موبایل یکی از ابزارهای جدانشدنی از افراد است! به طوری که در هر لحظه در دسترس کاربران است و به راحتی می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید. مشاوران املاک هم جزء آن دسته از افرادی هستند که همیشه موبایل در دستشان است. حال اگر بتوانند از نرم افزار املاک اندروید استفاده کنند، در واقع توانسته‌اند بخش مهمی از کسب‌وکارشان را در موبایل داشته باشند. چرا که در این صورت می‌توانند هر لحظه به نرم افزار املاک دسترسی داشته باشند و هر وقت که نیاز داشتند، فایل‌های املاک را مشاهده کنند.

نرم افزار املاک اندروید در واقع همان نرم افزار فایلینگ املاک است که افراد می‌توانند روی موبایل اندرویدی خود داشته باشند. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی کامل نرم افزار املاک اندروید بپردازیم و ببینیم که با استفاده از آن چه قابلیت‌هایی در اختیار شما قرار دارد.

نرم افزار املاک اندروید چیست؟

اگر یک مشاور املاک هستید یا در این حوزه فعالیت می‌کنید، حتماً می‌دانید دسترسی به فایل‌های املاک اهمیت بسیار زیادی دارد. هر لحظه که مشتری وارد دفتر شما می‌شود، نیاز به این اطلاعات خواهید داشت. برای مثال اگر مشتری به دنبال یک خانه یا دفتر کار باشد، مشخصات و ویژگی‌های موردنظر خود را به شما می‌گوید. حال شما باید یک فایل مناسب در اختیار مشتری قرار دهید؛ اما این کار چگونه صورت می‌گیرد؟ با استفاده از نرم افزار املاک. معمولاً این نرم‌افزار روی کامپیوتر کاربران نصب می‌شود و به همین دلیل، تنها زمانی که به کامپیوتر یا لپ‌تاپ دسترسی داشته باشید، می‌توانید از آن استفاده کنید.

این در حالی است که بیشتر از آن که کامپیوتر در اختیار شما باشد، موبایل در اختیار شما است. حال فرض کنید بتوانید این نرم‌افزار مدیریت املاک را روی موبایل خود داشته باشید! در این صورت اگر مشتری به سراغ شما بیاید، در کمتر از چند ثانیه می‌توانید فایل موردنظر او را پیدا کرده و در اختیارش قرار دهید. در حال حاضر امکان دسترسی به نرم افزار املاک اندروید وجود دارد و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. تنها چیزی که نیاز داریدیک موبایل اندروید و اتصال به اینترنت است تا تمام فایل‌هایی که روی نرم‌افزار قرار داده‌اید، در دسترس شما باشد. در واقع همان نرم افزار فایلینگ املاک در اختیار شما است با این تفاوت که روی موبایل به آن دسترسی دارید. حال اپلیکیشن املاک چه ویژگی‌هایی دارد؟ در بخش بعدی به بررسی آن خواهیم پرداخت.

چرا باید از نرم‌افزار املاک اندروید استفاده کنیم؟

چرا باید از نرم افزار املاک اندروید استفاده کنیم؟

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که ممکن است برای کاربران پیش بیاید، این است که چرا باید از نرم‌افزار املاک اندروید استفاده کنید؟ واقعیت این است که استفاده از نرم‌افزار املاک در هر دستگاهی به شما کمک می‌کند تا بتوانید فایل‌های املاک خود را مدیریت کنید. در چنین شرایطی یک کامپیوتر ساده نیاز دارید تا بتوانید به نرم‌افزار املاک دسترسی داشته باشید. گاهی اوقات به هر دلیلی امکان دسترسی به کامپیوتر را ندارید و حتی روشن کردن آن هم گاهی حوصله زیادی نیاز دارد. در چنین شرایطی باید چه کار کنید؟

در چنین شرایطی استفاده از اپلیکیشن املاک کمک بسیار زیادی به شما می‌کند. دلیل آن هم این است که موبایل شما همیشه در دسترس است و نیازی به روشن کردن ندارد. کافی است آن را از جیب خود در بیاورید، وارد نرم افزار اندروید املاک شوید و فایلی که نیاز دارید را پیدا کنید. با این کار، اگر مشتری نیاز به یک فایل خاص املاک داشته باشد، به راحتی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. کافی است وارد نرم‌افزار موردنظر شده و فایل موردنظر را جستجو کنید. به همین راحتی فایل در اختیار شما قرار دارد و می‌توانید اطلاعات آن را در اختیار متشریان خود قرار دهید.

مهم‌ترین مزایای استفاده از نرم افزار املاک اندروید

اکنون که با مفهوم و اهمیت نرم افزار املاک اندروید آشنا شدید، زمان آن رسیده است که با مزایای اپلیکیشن املاک هم آشنا شوید. نرم افزار املاک مزایای زیادی دارد و اگر بتوانید آن را روی موبایل استفاده کنید، مزایای آن دو چندان می‌شود. چرا که دسترسی به آن راحت است و می‌توانید در لحظه از آن استفاده کنید.

مهمترین مزایای استفاده از نرم افزار املاک اندروید

 

در این بخش می‌خواهیم به بررسی مهم‌ترین مزایای استفاده از نرم‌افزار املاک اندروید بپردازیم تا ببینید که استفاده از آن چه مزایایی به همراه دارد:

جستجوی سریع ملک با موبایل

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از نرم افزار املاک اندروید امکان جستجوی سریع است! در واقع هر لحظه‌ای که تصمیم به دیدن اطلاعات فایل‌های املاک بگیرید، به راحتی می‌توانید آن اپلیکیشن اندروید را باز کنید. سپس با جستجوی فایل موردنظر، به راحتی فایل خود را جستجو کنید. حال این مسئله چه اهمیتی دارد؟

فرض کنید مشتری به دفتر شما آمده است و یک فایل املاک نیاز دارد. در چنین شرایطی اگر کامپیوتر شما در دسترس باشد، اگر بخواهید آن را روشن کنید و نرم‌افزار را باز کنید مشتری باید دقایقی منتظر بماند. مگر آن که کامپیوتر شما همیشه روشن باشد که باز هم دردسرهای خاص خود را دارد. در صورتی که اگر  نرم افزار ثبت املاک اندروید داشته باشید، فایل‌های شما روی موبایل قرار دارد. در کمترین زمان ممکن می‌توانید آن را جستجو کنید و اطلاعاتش را در اختیار مشتریان قرار دهید. بنابراین اولین مزیت نرم افزار املاک اندروید این است که با سرعت بالا و خیلی راحت می‌توانید به فایل‌های املاک دسترسی داشته باشید.

  • سازگاری با انواع نسخه های موبایل

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای نرم افزار اندروید املاک این است که به راحتی در انواع نسخه‌های موبایل قابل نصب است. در واقع فرقی نمی‌کند که نسخه اندروید شما چند باشد یا موبایل شما چه چیزی باشد. در هر صورت به راحتی می‌توانید اپلیکیشن املاک را روی موبایل خود نصب کنید و از امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد، به راحتی استفاده کنید.

تمام امکاناتی که در نرم افزار املاک نسخه های بالا وجود دارد، در نسخه های پایین هم وجود دارد. بنابراین هیچگونه محدودیت خاصی در استفاده از نرم افزار املاک وجود ندارد و با خیالی آسوده می‌توانید از آن برای رشد فعالیت‌های حوزه املاک استفاده کنید.

ثبت موقعیت جغرافیایی

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای نرم افزار املاک اندروید امکان ثبت موقعیت جغرافیایی است! در چنین شرایطی شما می‌توانید موقعیت فایل املاک موردنظر خود را در اپلیکیشن موردنظر ثبت کنید. در این صورت اگر مشتریان به سراغ شما بیایند و لوکیشن دقیق از آن فایل بخواهند، به راحتی می‌توانید ارائه کنید.

کافی است موبایل خود را در دست بگیرید، برنامه املاک اندروید را باز کنید و در نهایت فایل موردنظر را جستجو کنید. به همین سادگی، می‌توانید اطلاعات فایل موردنظر را استخراج کنید و در اختیار مشتریان قرار دهید. امکان اشتراک‌گذاری موقعیت جغرافیایی به مشتریان این امکان را می‌دهد که آن را در اپلیکیشن گوگل مپ باز کنند. در این صورت اگر لوکیشن آن‌ها روشن باشد، فرقی نمی‌کند که آن موقعیت را یاد داشته باشند. به راحتی می‌توانند از طریق گوگل مپ به لوکیشن موردنظر برسند.

رابط کاربری ساده

یکی دیگر از مزایای استفاده از نرم افزار اندروید املاک رابط کاربری ساده آن است. در بسیاری از نرم‌افزارهای دیگر رابط کاربری به قدری پیچیده است که تا زمان آموزش دیدن توسط متخصصان، امکان استفاده از آن وجود ندارد. این در حالی است که اگر نرم‌افزار املاک اندروید را باز کنید، به راحتی امکان دسترسی به بخش‌های مختلف آن وجود دارد. در واقع نیاز به آموزش دیدن ندارید و خودتان همه چیز را به راحتی متوجه می‌شوید.

رابط کاربری ساده باعث می‌شود تا خیلی سریع در استفاده از نرم افزار اندروید مشاور املاک حرفه‌ای شوید. در این صورت هنگامی که مشتریان از شما اطلاعات فایل‌ها را بخواند، به راحتی می‌توانید از اپلیکیشن استفاده کنید و اطلاعات را در اختیار مشتری قرار دهید.

امنیت بالای برنامه

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای استفاده از برنامه املاک اندروید امنیت بالای برنامه است. دلیل آن هم این است که اطلاعات شما در یک سرور امن قرار می‌گیرند و جای نگرانی نیست. سرورها به نحوی تنظیم شده‌اند که امکان بروز اطلاعات و قرار گرفتن آن در اختیار افراد غیرمجاز وجود ندارد. به همین سادگی می‌توانید امنیت بسیار بالایی را داشته باشید و نگران از دست رفتن اطلاعات فایل‌های خود نباشید.

یکپارچه بودن نرم‌افزار املاک اندروید و کامپیوتر

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای استفاده از برنامه املاک اندروید این است که هر اطلاعاتی که در آن قرار دارد، امکان قرار گرفتن در نسخه کامپیوتر هم وجود دارد! تنها چیزی که نیاز است، اتصال به اینترنت است تا بتوانید بهترین استفاده را از آن ببرید. همچنین هر اطلاعاتی که از طریق کامپیوتر در نرم‌افزار قرار گرفته باشد، از طریق اپلیکیشن اندروید هم در اختیار کاربران قرار دارد.

با نرم‌افزار اندروید املاک به رشد کسب‌وکارتان کمک کنید!

با نرم افزار اندروید املاک به رشد کسب و کارتان کمک کنید.

استفاده از نرم افزار املاک اندروید کمک زیادی به رشد کسب‌وکار مشاوره املاک شما می‌کند. با استفاده از آن می‌توانید تمام اطلاعات ثبت شده در نرم افزار فایلینگ املاک را در موبایل ببینید و در صورت نیاز از آن استفاده کنید. در این مقاله سعی کردیم به بررسی کامل نرم افزار اندروید املاک بپردازیم تا ببینید که استفاده از آن چقدر می‌تواند برای کسب‌وکار املاک شما مفید و موثر باشد. همچنین در سرعت و عملکرد شما تاثیر زیادی دارد و همه این مسائل در کنار هم باعث رشد شما خواهد شد.

اگر سوالی در مورد این مقاله یا نرم افزار املاک دارید، از طریق بخش نظرات مطرح کنید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنیم.